vrijdag 24 juli 2015

Gemaakt met.....


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Het label dat ik voor mijn vorige blogpost had gemaakt is zo'n label
waar je natuurlijk niet snel een envelop voor klaar hebt liggen.
Ik niet in ieder geval.

Ik zal geen naam noemen.....hihihi, maar toen ik van
MargĂ´t een Envelope Punch Board mocht lenen was
het idee voor een envelop snel geboren.
Je hebt een vel karton nodig van 27,9 x 27,9 cm en daar zijn
natuurlijk de Original Cardstock afmetingen uitermate geschikt voor.

De envelop heb ik versierd en daarvoor dezelfde
kleuren karton gebruikt als voor het label.

Papicolor items:

Voor de grootste "postzegel" heb ik een ouderwetse
kartelschaar voor de dag gehaald.....werkt nog prima.

Nog een fijne vrijdag en alvast een heel fijn weekend toegewenst.

Liefs Wilma

Geen opmerkingen: